Controle van uw activiteiten of projecten in het buitenland

De Overheid, bedrijven, ontwikkelingsorganisaties zijn dagelijks bezig met projecten, beleid of investeringen in het buitenland. Men heeft niet altijd de goede en betrouwbare partners om hun activiteiten te kunnen controleren, rapporten of evalueren bijvoorbeeld voor een mogelijke voortzetting.

Als subsidieverstrekker bijvoorbeeld heeft altijd goed gelegenheid om uw projecten of activiteit te bezoeken voor diverse redenen: tijd, financiële vermogen enz. De verwachtingen of schade kunnen grotere zijn dan gedacht. Daarom bieden wij u deze service om de controle op door u gedaan activiteiten te laten doen.

Na de controle wordt een rapport of evaluatie aan u gepresenterd. Denk goed na want door deze service kunt u wat tijd en geld besparen voor andere belangrijke dingen.

Deze service is voor iedereen: overheid, bedrijven, ontwikkelingsorganisaties of particulieren. Heeft u behoefte aan deze service neem dan contact met ons op: info@stichtingsa.nl

Watervoorzienning in dorpen

Kennisoverdracht projecten