Onderzoek&advies

Dagelijks gebeuren een paar dingen onder de allochtonengroep en organisaties waarover men geen inzicht heeft. Dan moet u denken aan een grote verdeeldheid tussen migranten uit een land. Soms kan het conflict escaleren en schade toebrengen aan vooral onschuldige burgers.

Landen van het gebied waar wij actief zijn bekend vooral voor conflicten, oorlogen minder respect voor mensenrechten, armoede, piraterij enz. Alles wat men op televisie ziet of leest klopt niet altijd met de werkelijkheid of de informatie is te kort om echt inzicht over een doelgroep of land. Voordat u een beslissing (plan, project, beleid, investering enz.) maakt over deze doelgroepen en landen is het altijd verstandig om op onderzoek te gaan.

Hierin hoeft u geen energie te steken want u kunt gebruik maken van onze deskundigheid en netwerk in Nederland en in Afrika om onderzoek te laten doen en door mensen die het gebied goed kennen. Na het onderzoek kunnen wij u wat adviseren over uw plannen, activiteiten, projecten of beleid zodat u zonder risico een goede beslissing kan nemen. Deze service is niet door iedereen te leveren en voor u doen wij het op lagere kosten.

Deze service is voor iedereen: overheid, bedrijven, ontwikkelingsorganisaties of particulieren. Heeft u behoefte aan deze service neem dan contact met ons op: info@stichtingsa.nl