Projectontwikkeling en markonderzoeken

Wij geloven in Afrika zonder armoede door een goede internationale samenwerking (duurzame projecten) en goede investeerders in diverse domeinen van de Afrikaanse economie. Ons doel is de Nederlandse bedrijven en particulieren te stimuleren om in Afrika te gaan investeren en dit continent onafhankelijke maken van niet duurzame ontwikkelingshulp.

Afrika heeft op dit moment behoefte aan duurzame projecten die de toekomst bieden aan armen om hun eigen brood te verdienen. Als Expert Center hebben wij de kennis over wat ons werkgebied nodig heeft en informeren wij u over de behoeften om uw project te kunnen realiseren. Wij geven u ook tips over belemmeringen om het project te kunnen implementeren.

Afrika verwelkomt ook investeerders. Zonder bedrijven kan Afrika nooit op eigen benen staan. Grote werkloosheid is hier een oorzaak van. Wij informeren mensen in Nederland over de investeringsmogelijkheden in Afrika en wij doen marktonderzoek voor bedrijven of particulieren die dat willen. Expert Center ondersteunt u bij het ontwikkelen van internationale talenten (strategieën) en internationale samenwerking:

• het identificeren van projectmogelijkheden en projectpartners
    • het opstellen van project, programmering en implementatie
      • het identificeren van benodigde contacten en materialen
        • het monitoren en ondersteunen van de uitvoering van activiteiten en projecten
          • het evalueren en controleren van uw projecten en activiteiten.

Deze service is voor iedereen beschikbaar: overheid, bedrijven, ontwikkelingsorganisaties of particulieren. Heeft u behoefte aan deze service neem dan contact met ons op: info@stichtingsa.nl